känns tomt...

ibland undrar jag över vad jag ska skriva, många verkar ha så mycket intressant att skriva om, men snart är ju min älskade dotter i england och då är ju mitt uppdrag liksom många andras att skriva om livet här hemma! så om inte förr så blir väl mina blogginlägg många då, bara jag hittar en dator snart som kan vara "bara" min...allra helst skulle jag vilja ha en laptop men jag tvivlar på att lönen räcker till det denna månaden, men det ordnar sig säkert! Idag har vi haft sktrykningslektion, det kommer ju att bli en av dotterns arbetsuppgifter och det är inte alldeles enkelt! Tyvärr hittade vi inte kockrocken, men jag fick i allafall en duk och en klänning struken! jag hade tänkt mig kockrocken för kan man stryka sån så klarar man allt! Om några timmar skall jag befinna mig på arbetet, bara för två timmar men dock...Egentligen skulle vi haft personalmöte men alla är inte tillbaka än så man får väl hitta på något annat nu när man ändå får betalt!

Kommentarer
Postat av: anna

Ja du, hade vi hittat kockrocken hade jag ju aldrig blivit klok på det där med att stryka. För jag tyckte det var tillräckligt krångligt! :) Men de fixar jag, man är ju som sagt en viking! :D <3

2008-08-19 @ 22:23:10
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Just nu är det lite stressigt innan vår skola har kommit igång, mycket att fixa innan eleverna kommer.

HA en bra dag!

2008-08-20 @ 05:48:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

DAgen innan eleverna kommer, fullsäckad dag!

Ha det gott!

2008-08-20 @ 06:23:46
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0