Vart kommer allt i från egentligen??

Skulle skriva, vet inte vad som hände men just nu kanske det bara finns en rubrik, men i allafall lilltösen har fått en blogg som systern gjort men hon vet inte vad hon skall skriva! Det får mig att undra vad det beror på att vissa av oss bara känner orden rinna av en??

Har jobbat idag, bestämde mig redan från början att det skulle bli en bra dag och faktiskt det blev det!
I morgon är jag ledig och skall åka till kirurgen i K-stad. De ringde därifrån nu i eftermiddag och sa att de hade fått ett återbud och att jag var först i kön, klart jag kommer! De skall bedömma om jag kan få göra en magsäcksoperation...
Jag tror nog att svaret blir positivt men nog är jag lite nervös... Jag har ställt in mig på att göra operationen och det är verkligen något jag vill!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

VAd "kul" att du fick opreration så snabbt, ingen tänketid där inte. ;D

Nu ska jag packa ihop och åka på KIck Off!

Kram

2008-08-13 @ 05:58:23
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är bra med bra dagar, we like it ;) Fortsätt med de! :*



yaeh, nu är du hos kirurgen o jag sitter här himma o undrar hur det går...spännande! :) När kommer du heeem....?? :D

2008-08-13 @ 15:03:17
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0