Annandag jul!

Hoppas ni alla har haft en fin och skön inledning på julen! Det har jag haft även om barnen är hos pappa detta året...Men julafton var fin och traditionsbunden även om två av barnen försökte ändra på tiden då tomten borde komma....hihi. Dessa andra juldagarna är jobbiga när de inte är hemma...men deras far har det ju så vartannat år så jag får ge mig till tåls...Jag ska börja jobba i kväll efter en månads sjukskrivning och för er som vet hur jag har det så förstår ni säkert hur SKÖNT det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas barnen har kommit hem så allt blir som vanligt.

OCh vad skönt att få börja jobba igen.

Hoppas du mår bra!

KRamisar

2008-12-28 @ 08:20:28
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har haft det skönt hela julhelgen..

Kram Tessan

2008-12-28 @ 14:02:08
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ville bara önska GOTT NYTT ÅR!

Må gott idag!

KRAM

2008-12-31 @ 09:18:42
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0