dagarna...

börjar alltmer se ut som de ska...Orkar mer och mer...Alla tomtar är uppe...Idag promenerade jag till jobbet för chefen ville jag skulle skriva på ett papper...lite trött på hemvägen men sen är det ju en bit att gå också..
I kväll är anna och provspelar för ett forbollslag i London.... I övrigt har inte hänt så mycket, har sytt nya julgardiner och placerat ut lite tomtar så nu är det nästan tomtar överallt...Lite tidigt kan tyckas men vi har ju en födelsedag på luciadagen så jag brukar vilja vara färdig till dess...

Kommentarer
Postat av: anna



Bad bra att allt går frammåt!



OOOAAAAHH, det gick as bra på fotbollen, tror jag iaf :P Jätte kul och spela igen!



Men vad, REDAN TOMTAR! Ärligt så måste man ju nästan hjälpa till att fylla på förådet (även om jag hatar din tomteniss jävlar :P ) hihi

2008-12-05 @ 01:11:07
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon gumman!

Japp, idag är det äntligen glädjens dag.

Ledig om några timmar, sååås könt det ska vli.

Du får ha en fin dag!

KRAM

2008-12-05 @ 06:53:30
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0