Glädjens dag...

är det idag! Min bloggvän Kattis har infört detta ord i min ordförråd...Tack!  Det har varit en blandad dag idag....har börjat äta lite fastare mat men jag är rätt dålig på att dricka så mycket som behövs så i eftermiddag känns magen lite "uppblåst". Men det är nog fullt normalt....Har börjat äta vitaminer idag så kanske man blir lite piggare...
Helgen medför annars bara lugn och ro hoppas jag....Det gick tydligen bra för Anna igår på träningen med londonlaget...Jag visste ju det!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Här har vi nästan vårväder, det är barmark och +4.

VAd skönt att du kan börja äta, och uppblåst tycker jag man känner sig när man dicker mycket men det ger sig efter en tid.

HA en skön helg nu.

KRAM

2008-12-06 @ 16:55:40
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0