gott slut....

Idag är årets sista dag...och som alltid har jag en enda önskan: att det nya året ska bli bättre än det gamla! Och jag försöker verkligen övertyga mig själv om att det blir så... Jag mår inget vidare...men det är ju inte ovanligt heller så här års med alla helger som är...jag saknar mamma....vill ha något annat än det man har...var det meningen att det skulle vara så här...Jag vill ju absolut inte deppa när man borde vara glad men nu är det så iallafall.... Men barnen har det bra och anna är hemma några dagar till och det gläder mig verkligen!
Så alla: förena er tillsammans med mig och önska er ett bra år!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gott Nytt 2009!

Hoppas du haft en fin kväll!

JAG har suttit i källaren med en livrädd hund.

Men det har gått bra.

Ska nu hämta en dotter och ut med hundarna.Det är väldigt tyst nu nämligen.

KRAM

2009-01-01 @ 00:53:30
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Therese

Gott nytt år mamma!

Jag saknar mormor också i bland..

Men mest saknar jag farfar..

Jag vet att du och jag kommer att klara ut detta..

Puss på dig.. älskar dig..

2009-01-01 @ 10:19:07
Postat av: Anonym

Gott nytt år mamma!

Jag saknar mormor också i bland..

Men mest saknar jag farfar..

Jag vet att du och jag kommer att klara ut detta..

Puss på dig.. älskar dig..

2009-01-01 @ 10:19:19
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott!

Och att du mår bra. Hur går det efter operationen?

Ha en skön dag!

KRAMEN

2009-01-01 @ 10:36:11
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0