fredag snart börjar arbetet igen...

Jaha nu är jag här igen! Dottern har placerat mamma framför datorn och sig själv framför midsomer-dvd. Lite senare än vanligt men som dottern mycket riktigt skriver så fastnade jag i trädgården med grannarna, galna men ack så trevliga! I morgon är det melodikrysset och nåde den som stör mig då! Sen händer nog inte så mycket, dags att förbereda sig inför arbetet. Det skall faktiskt bli kul att träffa alla arbetskamrater och alla mina gamla tanter och farbröder igen!

Kommentarer
Postat av: anna

HAHA, ja det är verkligen tur att du har många midsomer-filmer :P



Och föresten, melodikrysset suger :P

2008-07-12 @ 00:01:40
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0