måndag...

Då sitter vi här igen, dottern och jag. Bloggdajt som hon kallar det! Ser ni förresten vad hon har gjort, visst blev det fint? För det är anna som har gjort om bloggen. Nåja tillbaka till dajten.. jag skriver och hon tittar på morden i midsomer!
Började jobba idag efter semestern..lagom stressigt, lite rörigt och alldeles för lite vätska så jag hade världens huvudvärk när jag kom hem...Men mina tanter hade saknat mig! Annars har det inte hänt så mycket idag, vilket i sig kan vara ganska skönt. Att slippa ha en massa problem som skall lösas jämt...även om jag råkar vara ganska duktig på den saken om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ja, ibland orkar man inte vara så trevli på kvällarna. JAg är ju uppe senast halv 6 på mornarna så då får amn vara lite trött på kvällen, hihi.

Ha en skön dag!

2008-07-15 @ 06:24:38
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0