Då var det dags för...

min långa jobbehelg! Men det blir nog bra! Klev in i personalrummet i morse med ett leende på läpparna och sa: hej alla glada! Idag är det glädjens dag! (som min bloggvän lärt mig), nåja jag fick ett glatt leende tillbaka från chefen i allafall resten trodde nog jag blivit knäpp eller nåt! Nu återstår endast fyra dagar med normal mat, på tisdag inleder jag pulverdieten. Känns en aningen konstigt ska ni veta, är lite nervös över hur det ska gå....familjen lär nog märka på humöret...tur att du inte är hemma,anna....hihi

Vi har ännu inte fått någon snö trots alla vädervarningar.....hoppas det dröjer!

Kommentarer
Postat av: anna

hehe, HEJJA CHEFEN! :) Och ja, tur att jag inte är hemma :P <3<3<3<3

2008-10-31 @ 18:17:44
Postat av: Kattis

HAllå!

Här är det lite snöblask, så det blir väl kallt snart.

Tack förresten!

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-31 @ 21:00:57
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en fin Allhelgonahelg!

Kram

2008-11-01 @ 09:36:27
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0