en vecka närmare operation och jul....då kommer anna....

jaha nu är det en ny vecka....helgen gick som vanligt fort vilket var bra eftersom denna svensken jobbade....Idag har jag hunnit vara till stan med lindstrand. Var med som stöd...., du ska se det ordnar sig! Sen gick vi till ett fik, åt räkmacka vilket står på min matlista över vad jag måste äta innan op. GOTT! och billigt var det! så till middag blir det pulver...har fått mina provpåsar ju....jag tror det blir chokladsmak...sen i eftermiddag skall vi till sonen som fyller år idag! Men någon tårta har han nog inte fixat.... Köpte present idag med budskapet att det är nog dags att flytta hemifrån snart.....hihi Annars är veckan fylld med jobb fram till fredag då jag och kalle lämnar skåne för några dagar. Vi intar bussen mot Karlstad där vi ska besöka mors och fars gravar samt gå på hockey! Löfbergs lila arena here we come! Det ska bli görsköj som man säger på värmländska.....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Åh, vad härligt att få åka iväg några dagar.

Det gjorde vi innan sommaren...toog en tripp till Tyskland. Provianterade lite till studentfesten.

Ha en bra dag!

KRAM

2008-10-20 @ 15:11:18
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

ska ju kommentera....men hjärnan står still idag ?!

Har du mycket kvar på din lista att äta saker? :D

2008-10-20 @ 20:23:38
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott.

Ha en bra dag!

Kram

2008-10-21 @ 07:07:47
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0