fortsättning....

vi landade i göteborg och skulle leta upp en handelsbank åt sonen. hade försett mig med karta men vad hjälpte det när det inte såg ut som på kartan...hihi frågade vänligt i en affär, expediten log och sa passera rakt fram genom nordstan och ta till vänster på andra sidan så hittar du....Oh ja faktiskt vi hittade! Sonen fick sina pengar och bjöd mor på burger king!
Framåt halv åtta fredag kväll landade vi i Karlstad...ingen skjuts...tror de vi kommer med tåget undrade sonen...neej, var tvärsäker på att jag meddelat busstationen...Efter någon minut hör vi bromsade däcktjut....skönt vi slapp gå.... På lördagen blev det inget melodikryss...utan vi åkte till kyrkogården. Köpte blommor, planterade och gjorde fint hos mamma och pappa! Skönt! Hem och åt middag....sen blev det hockey...Bra match fast fbk förlorade! fast jag har färjestad med modersmjölken så måste jag erkänna att Rögle har en ruskigt bra målvakt! Tillsammans med 6787 andra såg jag rögle vinna med 3-2.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Jag valde att inte vara med av olika anledningar som du får veta lite senare. Hihi

Tackar, det var en beställning så den såldes direkt.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-29 @ 17:52:18
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

Låter som en bra helg med din son min bror, Bra FAST rögle vann hehe :) <3

2008-10-29 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0