Jag gillar...

lediga lördagar! Vaknade vid halv nio, steg upp satte på kaffe och ugnen för att steka morgonbrödet. Gick och la mig igen med morgontidningen! Mysigt! Efter det obligatoriska melodikrysset så ringde jag min syster i Helsingborg dels för att hon brukar fylla i mina tomma rutor i krysset..haha men också för att berätta om operationstiden...Sen var jag ännu mer duktigt för jag ringde också min äldsta syster som bor i Sollentuna.... Varför är det så svårt att ta sig tid till att ringa lite oftare? nej, lillasyster ska nog försöka införa telefontradition med sina systrar.....Och ja anna, de hälsade båda två..haha

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Tackar så mycket.

Jag gör inte så mycket alls.

JAg har inte städa klart, jag har bara ätit lunch, fikat och somnat framför tv:n.

Nu kanske jag ska dammsuga iaf.



Det ärlite kul med syskon iaf.

Sollentuna är inte lång från mig...20 min.ung. ;D

Ha det så göttigt ikväll!

KRam

2008-10-11 @ 16:15:20
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Bra blogg du har!!

2008-10-11 @ 16:18:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0