Vågen....

var snäll i morse! Sedan jag fick min operationstid i tisdags förra veckan har jag tappat 2,6 kg! Tycker själv jag har varit oerhört duktig! Har nog aldrig ätit så lite i hela mitt liv som jag gör nu...I kväll går jag på veckans arbetspass och vi ska ha anhörigträff. Då vankas smörgåstårta....som faktiskt finns på min lista över vad jag MÅSTE äta innan operationen. Så det blir en bit men bara en! I morgon ska jag till sjukhuset för att prova ut en snarkmätare och sen till ett informationsmöte om operationen, så morgondagen är fulltecknad....


Kommentarer
Postat av: anna

låter kalas :D

2008-10-15 @ 12:06:26
Postat av: Kattis

Hej!

Det är jag som väcker tuppen.

Jag återkommer mer i morrn för nu sitter jag knappt kvar på stolen. ;D

Kram och ha det gott ikväll!

2008-10-15 @ 20:13:21
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå!

JAg har sovit gott i 8 timmar så nu är jag lite piggare. Eller mindre trött iaf.

Dagen har varit lugn, har fått en del gjort på jobbet.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-16 @ 16:37:39
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0