dagen efter...

kräftorna.... det var underbart gott! Men så många kräftor jag skalade! jag ska få diplom! av arbetskamraterna! Hann knappt skala någon till mig.... men så satt jag mittemot en dam som älskar fisk..... Efteråt var alla så trötta så vi la nog 8-9 inom en timme.... En del fick även nubben, dock inte av personalen... Ja, anna jag läser mycket men det har jag väl alltid gjort?? Du står ju med i tidningen utan att vara i sverige?! Snart ska jag på möte på jobbet, ska bara hinna äta av maten däruppe på jobbet först! KÅLPUDDING!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, ja man kan ju kanske säga att jag gjorde ett lånskott rakt in i målet hehe. Fy tusan vad jag e bra :P



Och BLÄÄÄÄ för kålpudding!!! XD

<3

2008-09-24 @ 12:54:33
Postat av: Kattis

Åh, kräftor!

Åhhh, kålpudding.

Och jag som ska äta kyckling....hmmm.

Ja, rasar några hyllor ihop så är det från IKEA.

Vi hyr möbler från ett ställe....till skolan, och där får man inte sätta upp hyllor själv utan en utbildad person måste komma ut och göra detta. Det är bara det att nu har vi väntat i 4 veckor att den utbildade ska komma. Hyllorna står hoppackade på golvet.....

Kram

2008-09-24 @ 18:26:33
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Therese

vad bra att du hade roligt på kräftskivan...

Om ni fick dricka nubbe hade du då drukigt??

2008-09-24 @ 19:27:42
URL: http://filmälskaren.se
Postat av: Kattis

Har fåt massa gjort.

Nu har jag bara lite inreg. kvar.

Ha en skön eftermiddag.

JAg stänger nog bloggen för idag och återkommer i morgonkväll!

Ha det gott!

Kram

2008-09-25 @ 14:41:22
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0