en bra dag...

Vi får inte rätt på internetuppkopplingarna!!!!Frustrerande nu när min anna är i england! Igår fick jag inte tillgång någonstans, biblioteket var ju stängt....men idag är iallafall min snälla granne hemma så jag har läst allt anna har skrivit! Skönt! För igår var bara en deppig dag kändes som jag lämnat henne alldeles själv i stora världen! Mina andra döttrar åkte till pappa i fredags, det var ju snällt att de tänker på honom men det blev lite tomt..... Här är annars allt som vanligt! På jobbet så grät nästan favorittanten när jag sa att anna åkt! Hon väntar på vykort! Vädret är höstlikt och bara det deprimerande.... Till anna ska jag hälsa att din katt fick nio!! kattungar i förrgår. Skall ta bilder och försöka så gott det går att få ut dem på nätet......Ja, det blev mycket skrivet till anna i detta inlägget hoppas mina andra läsare förlåter mig!

Kommentarer
Postat av: anna

hmm, det där med internett uppkopplingen låter skumt.. Jag tkr du får skriva ett mejl till mig och berätta hur vad ni gjort :) så kan jag kan komma med ngt råd :D hehe



Och neeeeej!! Du har definivt inte lämnat mig ensam, för jag åkte hit på egen vilja, så nej, du har inte lämnat mig!! :)



Aaaw, hälsa favvotanten på jobbet att vykortena har jag köpt, nu ska jag bara hitta tid och ork att skicka iväg dom! :) Så snart,snart får hon det, snaaart! :P



woow, nio kattjävlar till :D hehe. Vad ska vi göra av alla.. du kan skicka bilder till mig så kan jag lägga ut dom på blocket och sälja dom för en krona eller ngt :P haha

Och hur är vädret, vad menar du med deprimerande?! Tyup regn och annat trist eller?

Här är det väldigt olika, ena dagen skiner solen andra regnar det hela låånga dagen! :)



Hälsa alla! Äldsta grabben som jag passar nu, han hälsar till er :) kram Anna!

2008-09-07 @ 12:29:30
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0