glömde rubrik...nu igen....

Morgonen började tidigt, när jag kom till jobbet fick jag traska över till en avdelning som jag inte varit på på mycket länge, men där finns så goa tjejer (där också) så det vara bara roligt! Annars har dgen varit så lugn som söndagar kan vara på mitt jobb. Nu ikväll har jag mest pratat md den lilla som kom hem från pappa, sett andra avenyn, klippt sambon, rastat hunden och betalat räkningar över internet! det ni det sista klarade jag galant tror jag.... I morgon är min sista dag på denna jobbehelgen så snart måste jag sova... sen är visst helgen slut när jag är ledig....

Kommentarer
Postat av: anna

nu blir jag faktiskt avundsjuk. Jag har försökt se på andra avenyn på webbteven typ as länge nu.. men det vill inte fungera. Men som du vet, jag är envis. DET SKA GÅ! :D

2008-09-29 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0