Nu är min helg över...

Det är måndag men jag försöker intala mig själv att det är typ fredag så jag kan ha helg i morgon när jag är ledig....Ska inte göra mycket det kan jag lova! Idag jobbade jag till kvart över fyra men kom inte hem förrän efter 19 eftersom dottern skulle sjunga för de gamla så jag fick vackert stanna kvar. Det var ett uppskattat inslag tror jag. Vi begav oss ut på en miniturné eftersom alla inte har möjlighet att samlas pga ombyggnad. Några av de gamla stämde in i sången....jag blev väldigt rörd! Dotterns unga höga röst nästan spräckte mikrofonanläggningen...Efteråt cyklade vi vägen om affären, när vi kom dit var det alldeles mörkt, trodde först att det var stängt men jag hittade affärsinnehavaren och en anställd utanför som meddelade att det var strömavbrott...Men med hjälp av den anställde och en ficklampa gick jag runt i den mörklagda affären och plockade vad jag skulle ha....Miniräknaren berättade sen vad jag skulle betala..... Nåja, det märks att vi bor i en liten byn där handlaren känner befolkningen.....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad man far runt hela tiden. Just nu känner man sin inte såå utvilad.

Ska strax gå och sova.

Ha det gott!

Natti natti

2008-09-29 @ 21:47:20
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Tur att webben finns. Jag älskar alla sjukhusserie och dokumentärer, undrar varför jag inte jobbar på sjukhus för? ;D

Ha en skön dag!

Kram

2008-09-30 @ 06:39:20
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ringde förut, men ingen som verkade vilja prata med mig :P <3

2008-09-30 @ 15:22:29
Postat av: Kattis

Men vi har alltid mycket rönnbär på våra träd här.Hur mycket som helst, varenda år.

Så här stämmer inte den Bondepraktikan, hihi.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-09-30 @ 17:29:34
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0