samlat mig färdigt....

ok, ny dag, kanske har jag samlat lite i huvudet.... ännu en ledig dag, snart ska vi till stan med lindstrand som vill ha våra råd när hon ska köpa dator.... i morse när jag var ute med hunden fick jag syn på några tjocka fina maskrosblad... Tänkte å dom ska jag ta med in till dotterns kanin....Inte tänkte jag på att det var dagg i gräset...Fy vad jag blev blöt om strumpan, för ja anna jag har redan börjat med strumpor.! jag som brukar klara mig till långt in i oktober innan man måste dra på detta hemska plagg.....

Kommentarer
Postat av: anna

hhahahaha, VA REDAN??? :O ;)

2008-09-17 @ 10:23:34
Postat av: Kattis

Hejsan!

Ja, varför inte ha riktiga arbetskläder....alla har sammalika, hihi.

Så vet alla vad vi jobbar med.

Ha det gott!

Kram

2008-09-17 @ 20:52:47
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hihi, jag klarade bara att laga mat. Bloggandet fick vänta. Kunde inte ens titta på tv och blogga.

Kram

2008-09-17 @ 21:44:43
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0