Spa.....

Idag har jag fyllt år igen....nej, jag bara skojade, men faktum är att jag löst in det presentkort jag fick av mina kära döttrar på min födelsedag! Oh, så skönt! Det skulle jag vilja ge alla mina vänner! Jag letade med hjälp av en snäll busschaufför ut till gamla P2 i Hässleholm. Där ute ligger Hälsooasen, vilken oas sen! www.halsooasen.se Jag fick börja med ett kurbad, badolja med apelsin och örter. När jag gick i badet var huvudet fullt med tankar, när jag 25 minuter senare steg upp var hjärnan fullständigt avslappnad! Därefter fick jag ansiktsbehandling och fotinpackning med massage! Gissa om jag nästan somnade! Eftersom massören trodde att jag skulle helkroppsmassage också så hade han sagt det till att börja med men upptäckte sen att han sagt fel, men istället bjöd han på en kvart i massagestolen! Kan ni se framför hur jag svävade ut på lätta fötter efter två timmar???!! Tack snälla töser! om ni bara visste hur bra er gamla mamma mår!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra att du hade det skönt...

Om du vill så kan du och jag åka dit någon gång:)...

Varsegod..

Du förtjenar det

världen bästa mamma..

Puss på dig

2008-09-25 @ 18:55:18
URL: http://filmälskaren.blogg.se/
Postat av: ANNA

MEN VAD BRA ATT DET VAR ETT BRA PAKET! :) LÄTT ATT DU FÖRTJÄNAR DET! :) <33

2008-09-25 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0