Ute skiner solen....

jaha då har man avverkat jobbehelgen, skönt med en ledig dag! Har hunnit fika med en gammal granne och skvallrat lite.... Har varit på vårdcentralen och lämnat blodgruppering som en förberedelse inför operationen.... annars planerar jag inte göra så mycket idag....igår kom lillsnuttan hem igen efter en vecka hos pappa, skönt! Igår när jag var hemma på timmar så hände ett blättantillfälle, för er som undrar vad det är så scrolla ner så hittar ni en förklaring...Har lovat anna skriva om dessa tillfällen...Ja i allafall, jag försökte vara lite romantisk och sa till sambon att jag älskade honom, va svarade han? jo, jaja blättan, blättan!!!!! Det du anna!

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHHAHA, verkligen ett perfekt blättantillfälle !!! :D XD

2008-09-15 @ 14:11:51
Postat av: Kattis

Ja, katterna bestämmer....de skriker när man inte gör som dom vill....man undrar om nån drar dom i svansen, hihi.

HA det gott!

2008-09-15 @ 14:37:51
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0