När jag var liten.....

gillade jag inte tisdagar! För det var mammas tvättdag! Och fortfarande gillar jag inte tisdagar, men som tur är är denna snart slut......Vi hade personalmöte idag....och ja det som jag vetat om länge blev bekräftat, att någon som blivit omplacerad pga kommunens indragningar ska få den vakanta tjänst jag gått på i snart 1 1/2 år......Känns lite hopplöst men som den värmlänning jag är försöker jag tänka: det ordnar sig! men jag måste undra varför det ska vara så att mansom vikarie alltid ses som en vikarie? Jag är trött på att slita som ett djur men inte bli sedd med respekt av alla mina arbetskamrater.......

Men snart åker vi till england.......

Kommentarer
Postat av: Anna *den bästa*

det löser sig alltid!

Vet du jag gjorde ett fete misstag idag :( Jag tappade £30 :(:((((((((((((((

Men som du säger, det löser dig alltid!

Vi skåningar/värmlänningar kämpar haha!



PUSS SNART KOMER NI HIT! ÅÅHH VAD `JAG LÄNGTAR! :D x

x

x

x

2009-04-22 @ 00:21:13
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0