en lyckad kväll...

i glada vänners lag har vi haft i kväll jag och mina flickor! Fast jag saknade några....som tyvärr fått förhinder...men så kan det vara ibland. Mycket mat blev det framburet men jag har en del kvar....Anna och Hannah fick sina jordgubbar och min kära vän från kristoffersgården såg till att jag fick mina hallongrottor och kokoskakor! TACK! som jag saknat dessa kakor....Min kära syster och svåger som ännu en gång åkte den långa vägen för att träffa oss...ja syster det går faktiskt att köpa glasögon på nätet....du ska få se! och så får det vart de sen kommer ifrån.....hihi. Nu sitter jag här i soffan ensam med datorn och chipspåsen....Anna åkte med sina kompisar till Björka loge och joddla med siv....Förvirrad som anna bara kan vara får vi se om hon hittar hem....haha


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack än en gång för en jättetrevlig kväll! o jordgubbarna var såå goda o såå svenska ;)

2009-08-23 @ 10:22:08
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0