En söndag utan några måsten!

ja, det var länge sen jag hade det men idag har det inträffat! Gårdagskvällen var som sagt lyckad men lilla jag kom sent i säng...så i morse när jag vaknade tyckte jag natten varit alldeles för kort...hihi men men det funkar ju när man är ledig.

Annars har det ännu inte hänt så mycket....ibland blir saker och ting fel hur man än bär sig åt...men så ska det väl vara....
Livet består av erfarenheter. Av dem lär man sig, eller? ja det får man hoppas man gör....Ibland är allt som en berg-och dalbana...

Idag spelar Anna med Tjörnarps damlag....trots att hon var lite otränad tog hon plats i laget....kan lilla mamma vara annat än stolt över sina barn? Och sonen flyger till Ungern alldeles i detta nu....hoppas han kommer hem hel igen....Mina andra små (eller stora) har som sin mor en dag utan måsten....

Kommentarer
Postat av: anna

en dag utan måsten är inte helt fel, tyvärr torskade damlaget sin match, men å andra sidan kan man inte alltid vinna! :D

2009-08-23 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0