God Morgon! Alla...och anna!

Dottern påpekade så snällt igår att mamma du har inte bloggat sen i lördags....jaha, ja det har ju sina randiga och rutiga orsaker men eftersom denne svensken vaknade halv sex och slog på tankeknappen så kan jag iallafall bjuda på ett inlägg till...så har min Anna två att läsa när hon slår upp ögonen....för se hon gick och la sig innan det senaste kom igår kväll. Nåja, jag fick frågan igår av en god vän om jag tänker mycket....och vad... Och som sagt vaknade jag för mindre än en timme sen, och genast började de små grå att snurra så ja hjärncellerna är med idag också, fru Palm! haha
För att återgå till vännen som undrade vad jag tänker....hoppsan sånt kan man inte klä i ord här....mina små barn läser ju....haha.
Ha en bra dag alla så dyker jag upp snart igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0