Idag har det varit....

en lång dag! Somnade ca halv tre i morse....var ju bara tvungen att babbla med anna en stund innan jag kunde sova...och stunden växte till två timmar eller så, konstigt....hihi Sen jobbade jag en halv dag på en avdelning som jag inte brukar vara på så det gällde att ha huvudet på skaft, men det klarade jag bra. Efter jobbet bar det av till affären...behövde ju kaffe nu när dottern lärt sig dricka kaffe, så när vi kom hem bryggde vi en kanna lut och begav oss ut i solen. Skönt! I kväll har jag haft en partylite-visning, sålde mycket bra! Och nu senare på kvällen säger jag bara: Så skönt att ha vänner! Tack!

Kommentarer
Postat av: anna

jajemän, kaffe är ju osalgbart! :D

2009-08-20 @ 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0