Ny vecka...

vad kan den ha med sig i bagaget? ja det är det ingen som vet förrän på söndag....Men inte vill jag prata om söndag....Idag började min arbetsvecka.....liksom för så många andra...men idag har jag verkligen känt mig behövd...då mina rara tanter tittar på mig och säger: vad roligt att du kommer! så glad jag blir! Ena tanten frågade när jag slutar för dagen innan hon ens hunnit upp ur sängen...jag svarde halv fem....va bra! blev svaret från den rara tanten. Det är sånt som värmer hjärtat....jag har också fått vara lyssnande medmänniska, men det är jag bra på så det var lätt...jag kan bara konstatera att oavsett ålder kommer man alltid ha bekymmer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0