Om ödet får bestämma...

är kvällens film på tv....en riktigt bra romantisk komedi. Den är ännu inte slut, så jag hoppas det blir som jag vill...En mening fastnade mer än andra, Om ödet bestämmer varför stiger vi då upp ur sängen på morgonen? Jo för att göra misstag....Misstag ger erfarenheter....

Jag skrev till en god vän för några dagar sen att det ödet vill ödet bestämmer....det tror jag iallafall.
Min vän på kristoffersgården säger ofta att det är en mening med allt som händer! Visst är det så?

ps.filmen är slut och ja de fick varandra!

Kommentarer
Postat av: Hannah

älskar romatiska komedier! o ja det finns nog en mening med allt :)

2009-08-17 @ 22:54:25
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0