Så är denna dag snart slut....

I morse när jag bloggade skrev jag nog något om att man kanske skulle städa lite...och ja, det har jag gjort. Ganska mycket om jag får säga det själv....Det är rätt skönt att städa när man har mycket tankar i huvudet...Jag kände nog redan i morse att det inte skulle bli en rolig dag...av olika anledningar....en av dem var ju att anna sprang omkring och skulle packa...men när hon väl kommit iväg i morgon har jag vant mig ganska kvickt....men ändå. Hon hade gärna fått vara hemma ett tag till men jobbet kallar....så är livet och hon är inte så långt borta...i höst ska jag hälsa på henne, får se vem som följer med....min syster eller...ja, vi får se...mycket kan hända. Dessutom har dagen bjudit på ytterligare ett steg närmare att kunna skriva om vad jag vill här på bloggen... Jag fick ena toaletten städad och kontoret håller på att omvandlas totalt...Slängde fyra säckar med onödigt...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0