Söndag morgon...

Anna är på väg mot kastrup....känns lite konstigt, för igår tyckte jag bara det var jobbigt när hon sprang omkring och packade...men idag känns det som hon faktiskt inte är så långt borta, vilket hon ju inte är men ändå...Jag tänker åka hälsa på henne i november...lite julshopping i London ser jag fram emot! Får se om någon vill följa med...Sen kommer Anna hem till jul...Elin som också tyckte det var lite jobbigt igår fann lösningen kvickt...men mamma vi har börjat öva luciasånger i skolan...ja?? men då är det snart min födelsedag...(lucia) det betyder att det snart är jul!!! Underbara ungar jag har....!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Lite sent men här kommer resultatet från söndagsen damlagsmatch mot Glumslöv: Vi förlora med 6 mål :( Vi spela bra men har ingen målgörare och viljan tryter. Äsch det är bara att jobba på så ska vi nog se att målen för tjörnarp kommer så småningom :)

2009-09-01 @ 17:46:12
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Hannah

rättelse: vi förlora med 7 mål :(

2009-09-01 @ 21:29:19
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0