Söndagmorgon....

alla sover i enslig vrå....endast jag är vaken...hihi jaja början på en dikt fast lite omgjord...Då var vi vid änden....idag är det de två sista föreställningarna vilket både är tur och sorgligt...Tur för att jag också är slut, liksom alla andra i och omkring produktionen. I går kväll földe två av flickorna med Elin hem, de tittade på film men sen somnade de som stockar....Det är sorgligt att det är slut eftersom det dröjer ett år innan man ser alla igen...om nu elin vill vara med nästa år igen det vet man ju inte....Mycket kan hända på ett år. I morgon kväll är jag tillbaka på jobbet.....

Kommentarer
Postat av: anna

nej men elin MÅSTE vara med nästa år! Hon har licksom inget val. Vem ska jag annars skicka blommor till hahaha xD



Kul att vara tillbaka på jobbet?

PUSS

2009-08-09 @ 19:14:29
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0