Torsdag Idag = PREMIÄR

Jag brukar ju skriva mina blogg inlägg på kvällen som en summering av dagen, men vis av erfarenheten så är vi nog hemma väldigt sent i kväll så redan nu plitar jag ner några rader. Trots att mina senaste inlägg har handlat mycket om sommaroperan så får ju inlägget idag faktiskt tillägnas denna solofairy som trots att hon är helt slut och trött kommer att göra ett kanonjobb i kväll!

                                                                                 
                                                                                   Elin

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh jösses vad söt tösabiten är! Roligt att höra att premiären gick super!

2009-08-07 @ 13:25:53
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0