Hemma igen...

Tre underbara dygn har jag tillbringat hos Anna! Gata upp och gata ner har vi upptäckt saker och folk. Igår skrev vi ner alla roliga saker jag skulle komma ihåg så jag kunde blogga om det...men ja den lappen ligger kvar på annas byrå i london....men hon har lovat mejla dem så det inlägget kommer. Hahaha

Det är med blandade känslor jag är hemma igen, men det är kanske inte så konstigt. Jag hann inte mer än hem förrän jag ofrivilligt fick ta itu med inte så roliga saker...jag vet faktiskt inte vad jag ska göra?? Allra helst skulle jag vilja packa mina kläder, ta elin i handen och bara flytta...
Men det är ju inte möjligt....

Kommentarer
Postat av: Hannah

åhja, jag vill höra allt om era äventyr i london :)

Men livet är inte lätt och det är ofta man bara vill packa en liten väska o lämna allt bakom sig men jag har lärt mig att man får ro i sig själv om man stannar upp och tar i itu med skiten. Annars lägger man allt på hög och blir aldrig fri :(

Kram

2009-12-10 @ 13:19:45
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0