Juldagsmorgon.....

Ännu en traditionsrik julafton lägger vi bakom oss! Ja, barnen piper lite ibland varför allt ska vara som vanligt men jag undrar vad som skulle hända om man gjorde något annorlunda....hm ska fundera på det. :) Idag blir det väl en lugn dag, ska dock jobba i kväll men det är inte illa det heller:)

Om några dagar har vi nytt år, ett år som alltid inte kan bli sämre än det som gått...Ett år som gett alla många erfarenheter, kanske även såna man inte vill ha men även de är erfarenheter....Jag och mina barn har inte haft ett lätt år men jag ser med tillförsikt fram på det nya....Det gamla lägger vi bakom oss. För framåt är den enda rätta vägen att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0