Mina London-dagar.... del 1

Ja, anna har skickat våra minnesord så vi skulle komma ihåg vad vi skrev men jag får erkänna att det trots dessa ord vissa vissa saker jag ändå inte minns...hahaha men:

I London är som bekant tunnelbanan (tub) ett sätt att ta sig fram snabbt och enkelt. För en förvirrad tjej som mig kan detta system vara nog mycket....men anna är bäst på detta så för mig var det att följa denna lilla snabba vessla...nåja ett nöje på denna tub är kanske att hitta och titta på alla olika människor, och lite "diskret" kommentera på svenska...Å, gissa vad många roliga prickar man kan se...Anna hittade minsann en i hennes tycke snygg rödtott! Ja, hittade och hittade han kunde inte komma  närmare om han inte skulle sitta i vårt knä...Nej, han var inte snygg vilket jag också sa ganska högt och tydligt....hm hoppas han inte kunde svenska...:) Men mamma stilen är snygg sa anna...jaja sen kvittade det tydligen hur innehållet i kläderna såg ut. hahaha Ytterligare en man ( ja vi såg kvinnor också, bara lugn...) ska visst ha varit en med näshår....ja denna minns jag inte, kanske var det samma som den hårige...Hår överallt jag lovar! I rusningstrafik är det svårt att hitta sittplats, men vi hade tur anna och jag.....men det var så SYND om en ung tjej som säkert tyckte att någon skulle ställa sig upp för hennes skull...att hon sen hade för små kläder OCH bristningar runt magen...ja det bidrog till att vi skulle bli roade... Efter en lång resa och introduktion i annas familj skulle vi sova. Jag kröp ner i en väldigt skön extra madrass utan krusiduller....anna la sig i sängen...sen började hon....laddare-check, vatten-check..ja jag vet inte allt hon skulle ha i närheten innan hon kunde lägga sig....värre än pensionärerna....hahaha

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, ni är banne mig för roliga! kram

2009-12-19 @ 10:36:25
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/
Postat av: anna

hahahahahah, kan ju inget annat än o skratta! ;) först o främst, röd totten vad skete SNYGG!!!! :D och den hårige mannen var inte den samma som den med nåshär, det var han gamle som stod upp.. jaja ;D

och sen det där med check, är ju mest för din skull, skulle jag vakna mitt i natten o känna nej nu skulle jag behöva mitt vatten som står ända där borta, ja då skulle jag tvunget vis behöva kliva på/över dig och då skulle du vakna! Så check för din skull du ;-) mohahaha*



För övrigt ett riktigt roligt inlägg ;)

2009-12-19 @ 17:40:22
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0