Fingrarna i kakburken....

hade jag idag! Jag kom ner på en avdelning på jobbet för att fråga min kära kollega en sak...jag hittade henne i köket pratandes i telefonen...-aha, nu tog jag dig på bar gärning skojade jag. Jag kände plötsligt att kaktarmen påkallade och eftersom jag var på min avdelning visste jag ju så väl var lådan med finskorpor var så jag öppnar skåpet, slinker ner i burken, fiskar upp ett par tre så där....Stoppar en i munnen, vänder mig om och vem får jag syn på???CHEFEN! Snacka om att bli tagen på bar gärning....och att ha fingrarna i kakburken.....

Kommentarer
Postat av: chatter-boxen! & snakemoster! anna aka elin!)

hahha, typiskt dig att bli tagen på bar gärning! :)

Själv så hade jag gjort detsamma aha!

Annars idag har vi blivit dyngsura avd et förbaskade regent!

Ha det fint! PUSS(L)

Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott och att det är härligt väder hos er.

Här är det fortfarande kanon och jag är solokvist hela dagen. Ska väl städa undan lite idag, jag ahr inte riktigt packat upp sen Gotland, hahaha.

Men sen blir det en lugn dag. Skönt.

Hihihi, vad sa chefen om fingrarna i kakburken då?

Ha en fin dag!

KRAM

2009-07-17 @ 08:22:05
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, mitt öga är ganska bra.....jag ser att det är lite rött men det gör inte ont så jag avvaktar med medicinen.

KRAM

2009-07-17 @ 09:45:06
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahaha, aw men alla förtjänar vi ett litet "treat" då o då! :)

2009-07-17 @ 10:26:07
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0