I morse...

hann jag knappt anlända till musiksskolans kök, förrän kaffetörstiga ledare dök upp! En trevlig pratstund i köket på morgonen innan alla stormade in...Dagens fråga var ju annars hur mina strömmingslådor skulle bli mottagna...Och faktum är att det blev inte alls så mycket kvar som jag trodde att det skulle bli....Alla vuxna var överlyckliga och inte alls många av de mindre barnen knorrade.... I morgon blir det köttfärssås så då blir vi väl älskade av alla igen...haha. Arbetet flyter på bra, vi är inte alls många föräldrar men vi som är där är samspelta så allt går kvickt!
Och regiassistenten som i morse blev så lycklig över att det bubblade i kaffebryggaren får bli minnet för dagen!

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, vad jag saknar hemmalagad kötfärsås! Din då alltså! Visst går det ann här borta, men inget är ju samma sak som mammas mat ;)

2009-07-29 @ 20:13:44
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0