Inte var jag bjuden....

på födelsdagskalas inte...fast lilla Öland har varit överbefolkat idag. Tänk att så många får plats på denna lilla ö. Dagen idag har bjudit på arbete...som tur var började jag en aning tidigare än vad som var meningen för hej och hå vad mycket det blev...Jag skulle ändå vara på en av de lugnare avdelningarna...trodde jag....Klockan tjugo över åtta i kväll kom jag plötsligt på att jag inte varit på toa sen jag lämnade hemmet vid ett tiden...........råkade spola i en vattenkran....jösses vad kissnödig jag blev! Lite tidigare på eftermiddagen hade jag tittat som hastigast i tidpärmen och upptäckte att vi bara var två på tre avdelningar...Jag tog pärmen under armen och gick på jakt efter chefen! När jag hittade honom var klockan halv fyra och passet som fattades började fyra....oj oj sa chefen när han fick syn på mig det där ser inte bra ut när du kommer med pärmen i högsta hugg....När han försökt ringa in någon i tre kvart ringde han vår nyblivna pensionär. hurra för dem! Hon kom med det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0