Konsert i slottsträdgården.......

Idag har varit en sån där dag i livet när man bara känner sig lycklig! Jobbade ett pass på förmiddagen men det gick lätt eftersom jag på kvällen skulle till Bosjökloster tillsammans med min älskade syster och svåger! För där intill Ringsjöns vackra strand spelade de upp i kväll: Sven-Ingvars! Och om man som jag och min syster är stolta värmlaänningar sen födelsen var detta inget vi kunde missa....Vi hade samma tanke som ca 2000 andra....Många glada minnen kommer jag att ha från denna kväll inte minst då vi plötsligt i en vacker kärleksvisa ser hur HELA bandet står med handen på sina hjärtan och i bakgrunden hörs Ack Värmeland du sköna på trumpet! Jag tittade på min syster, hon tittade på mig och tillsammans grät vi!
Sven-Erik Magnusson avslutade med orden lev livet leende och kära vänner jag kommer att somna med ett leende på läpparna i kväll för nu ska jag trots den sena timmen och trots att jag börjar kl 6.45 kuta in och slänga i Sven-Ingvars DVD i spelaren.....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilken härlig, somrig bakrund :)

2009-07-16 @ 02:24:35
URL: http://volkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0