Tisdag kväll..

Anna skrev att hon var ap-trött...det är jag med nu men ska se om inte tangenterna kan göra som jag tänker...Snart mitten av juli, denna sommaren kommer helt och hållet springa förbi känns det som...på jobbet 'r det kaosartat men som vanligt hjälps vi åt så gott vi kan och tänk att man har fått en chef som kommer och säger god morgon...I morse kunde jag knappt hålla mig för skratt då han lämnade min avdelning och tanterna vid frukostbordet viskade: Han är SÅÅÅ rar! HIHIHI jag skvallrade för chefen......han behöver all uppmuntran han kan få i all röra!
På torsdag ska elin åka till england....och jag får inte följa med men till hösten tänker jag åka och lämna henne hemma....

Kommentarer
Postat av: anna även kallat chatterboxen... ;)

vilken chef ni har fått. Kull att tanterna gillar honom ;) hehe



2009-07-08 @ 08:57:07
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0