Torsdag....

I går skrev jag om att jag önskade en lugn kväll på jobbet....det blev det inte! Rymningsbenägna farbröder det ni...mycket mer orkar inte tålamodet ibland...haha Och det fortsatte idag men idag har vi arbetat på vi lite yngre och gladare...haha vissa av arbetskamraterna kan man verkligen inte vara utan ibland! Tack!
Efter jobbet bar det iväg till kastrup...det tycks alltid hända något som man minns särskilt när man åker dit...Idag höll jag på att bli påkörd av en anställd på flygplatsen som kom med en jättelång rad med bagagevagnar....som vanligt såg jag nog förvirrad ut för han bara flinade......

Tack alla nära och kära som finns runt mig! Utan er hade det varit bra tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0