då ska vi se....

om jag lyckats fylla på hjärnan med några tankar.... I morse cyklade jag ner till tommy för att äta frukost...Gott! Precis som alla andra har han lite variation på sina grannar...Gerd hon lyckades nog förlänga mitt liv med en timme...ja alltså hennes humor....går inte av för hackor...haha. Väl upp i byn igen lyckades jag klämma mitt finger....en millimeter ovanför nagelbandet....jag hade en sån där hopfällbar pensionärsvagn på pakethållaren och så skulle jag liksom bara lyfta rätt cykeln i cykelstället...så jag klämde lilla fingret mellan sadeln och pensionärsvagnen....och kom inte loss...Kassörskan på affären ville ge mig ett plåster...nu bultar det i mitt finger...aj aj. På kvällen kom två av barnen hem tillsammans med deras pappa. Sonen hade varit hos tandläkaren akut idag....och för er som känner min son så förstår ni att han måste ha haft ont.... men i allafall det visade sig att han fortfarande vid 22 års ålder ännu inte tappat alla mjölktänder.... mamma, sa han det är därför jag är så barnslig....haha det var lite skojigt.... Sen lyckades jag få deras far till att rensa ogräs i min rabatt...duktigt av mig... Medans han gjorde det fick han ett samtal och på frågan vad han gjorde svarade han att ja, han låg på knä hemma hos mig...i rabatten...och det var så bråttom att göra detta idag....sa han i luren bara för att han inte hade lust med vad telefonören ville....Jaha så fick jag skulden igen....haha
Men nu ska jag lägga mig i sängen vid sidan av katten för i morgon är det jobb på fm och visning på kvällen....
Förresten: elin har döpt två av kattungarna hos pappa till greta och rut.....

Kommentarer
Postat av: anna

det var ett lagom långt inlägg minsann! Bra jobbat! :)

O stackars kalle, hälsa'n från mig! Hälsa resten av bunten med vett jag ;) Och jag, föresten...vilka fula namn på stackars katterna!



Själv kom man precis hem efter gigget i camden, mando diao was totally AMAZING!



Godnatt! :D <3

2009-06-03 @ 01:32:01
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Hoppas fingret når bättre idag.

Snyggt jobbat att få han att göra jobbet, precis som det ska vara.

Vi tar IKEA imorrn istället.

Ha en fin dag!

kram

2009-06-03 @ 09:38:15
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja, nån dag kommer jag få jobb såklart.

det är lite svårt under sommaren dock.

Ha nu en skön kväll!

KRAM

2009-06-03 @ 20:22:47
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0