Livsfrågor...

jaha...jag hade huvudet fullt förut när jag satt ute i trädgården om vad jag skulle skriva men nu...?? Förvirrade lilla jag...min tröst nu är att min syster visar att det är ett tydligt släktdrag att vara förvirrad...hihi I mitt förra inlägg finns en bild från dagens kalas... det var jättetrevligt! Flera stycken har jag inte sett sen min äldsta var liten....hon fyller 23 i höst...Jag får väldigt dåligt samvete när jag tänker på hur dålig jag är på att hålla kontakten... men å andra sidan är det fler än jag som är dåliga på det...haha Men har man verkligen så mycket att göra hela tiden så man inte ens kan greppa telefonluren?Nej, usch jag måste bättra mig! Midsommarhelgen kom och försvann det var väl lika bra det...hamnade på en midsommar full med thailändare....som inte förstod det där med sill...de åt kyckling och FISKPINNAR istället....men jaja jag fick min sill och mina jordgubbar så jag ska väl vara nöjd vad gäller maten...Dyra gubbar förresten....90 kronor fick jag betala för två liter i byns ica butik....Men idag har jag skördat de två första i min trädgård! Mums! Finns det något godare? Jag skulle kunna skriva om en del djupare saker också men man vet ju inte vem som läser...haha men jag har skrivit av mig till två av mina vänner på mejlen...stackars dem...men även jag måste få "kräka" av mig ibland!
Igår och inatt tittade jag och minstingen på Rocky filmer....Elin åt druvsocker så hon skulle orka och jag somnade i soffan...haha men en såg jag och elin klarade en och en halv......innan jag somnade satt vi två i soffan och skrek: -Rocky BALBOA.....hade det kommit någon på gatan nedanför så hade jag väl befunnit mig på St. Lars mentalsjukhus nu......haha men roligt var det....

Kommentarer
Postat av: anna

haha jadu det där låter ju intressant...taihländare med fiskpinnar och hpn den gaalna lilasyster som jag har "rocky baloba" haha. NI ÄR HEL GALNA!! :D <3

2009-06-21 @ 22:35:45
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0