Nationaldagen....

idag...ganska fint väder ute men inte så varmt tyvärr. Jag, therese och elin ska strax åka till staffanstorp på kalas! Det ska bli jättekul! Mannen i huset är en riktig kakgris så det blir nog en hel del gott kan man tänka...haha men det som betyder mest är ändå att vi får träffas! Annars har det varit relativt lugnt...har arbetat min sista schemavecka men snart börjar semestrarna så då blir det väl en del igen....har inte fått så mycket timmar så jag känner mig helnöjd men det blir ju sjukdomar under sommaren också...låter hemskt men det ligger en del i den enes död den andres bröd så är livet.... Igår kom sonen på besök...han hade varit på sweden rock festival.....jaja behöver jag säga mer...?? Ikväll spelar visst Sverige mot danmark på råsunda....
Återkommer i morgon med festdetaljer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0