Väderprognos....

Det regnar fortfarande! Mina kära vänner från Kristoffersgården kom på besök idag! Alltid lika trevligt! Å ja...jag är fin! hihi min vän bloggar inte själv men läser! Hon kanske också skulle fundera på att blogga....bra för själen...haha
Hon finns alltid där för mig...och dagen idag har känts som jag har funnits till för mina vänner...men jag fick ett mejl som gjorde mig lite ledsen...vänner med problem som jag vill hjälpa men hur ska jag lyckas med det?
Sen kommer tösen hem och är totalt slutkörd....jaja jag vet de har mycket att göra i cateringbranschen så här års men får man jobba hur mycket som helst för det???? Hon var så trött så hon grät...och då mina vänner är hon TRÖTT! Mamma stoppade i henne lite mat och chips hihi och beordrade soffläge...Med famnen full av vidoefilmer så tror jag hon lyder....
Det är en skön känsla att känna sig behövd som vän men det är inte i alla fall som jag känner att jag når så långt jag skulle vilja.....
I dag ringde jag till släktens äldsta som snart fyller nittio år! hon lät som hon alltid har gjort...Fantastiskt! Hon hade bara lite ålderskrämpor men det kan man väl få ha...
Och förresten till anna: det var sassa i rullebören...haha

Kommentarer
Postat av: anna

Alltså lilla mamma! Så ska du inte tänka! Du gör JÄTTE mcyket för oss alla. Så mycket du bara kan, vilket uppskattas VÄLDIGT mycket(!!!) av oss alla! Men ibland MÅSTE man tänka på sig själv!!! Det tycker jag du borde lära dig! :D Du är helt enkelt för snäll...man kan faktiskt inet hjälpa alla. TRots att man vill! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!! Älskar dig! :D <3<3

2009-06-12 @ 20:12:21
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0