Digitalboxen.....

fungerar....min digitalbox gick i sönder dagen innan vi åkte till england. Så igår kom sonen med en som hans far hade liggande....men den var lite lustig sa han. Jo, det kan man lugnt säga.... vi fick bara in kanal ett och sen gick det inte att ändra kanal varken på boxen eller med dosan..... I kväll strax före åtta händer det som sonen förutspått.... helt plötsligt när jag sitter där och tittar på tråkiga ettan dyker det upp några siffror i vänsterhörnet och bilden försvinner.....och helt PLÖTSLIGT kommer de andra kanalerna....!!!

Min kära syster har också ringt i kväll.... Hon konstaterade med fasa att hon väger mer än mig......vilket inte hänt på många år.....Hihi

Kommentarer
Postat av: anna

hehe roliga blogg inlägg du har ;) x

2009-05-08 @ 13:18:56
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0