Ledig söndag....

vilken härlig dag det blev idag....Fint väder och jag har pyntat lite i trädgården, diskat och tvättat! Thereses kompis Sara som med åren blivit lite av en familjemedlem skulle komma på besök idag....hon hade frågat om hon skulle ha något gott med sig eftersom hon arbetar på ett kondis...(tror jag) o ja svarade jag ta något med ckoklad gottegris som jag är.....nåväl therese ringde och frågade vad hon hade med sig....Sara hade glömt...! vad gör då det kära barnet( jag brukar kalla elins kompisar så, de jag tycker om) Jo hon handlar marabou choklad....HURRA!

Tänkte fortsätta lite på englandsinslaget......
Vi landade på Stansted lite före utsatt tid....passkontrollanten berättade jag om sist, så vi fortsätter... Vi hittade våra väskor och följde strömmen....Ok, här ska vi nog se Anna....Men var är hon???Hjälp vad ska jag göra??hann jag tänka innan jag slängde mig på telefonen....Ok, fick du inte mitt sms? säger anna Nej?? Jaja hon var på väg....hon tyckte vi kunde leta upp busskontoret där vi skulle köpa biljett.....nähä tror inte det, jag står still tills du kommer....

Efter en stund ser jag henne komma där långt nere....Oh, gud vad jag saknat henne!! Vi hittar bussbiljett och buss så småningom som ska ta oss till golders green. Därifrån med tunnelbana till edgware....sen buss till hotellet det ska ta ca 35 minuter. Ute var det mörkt och på bussen sitter fyra trötta, lyckliga förvirrade frykmalmare som inte visste var de skulle...Helt plötsligt får jag syn på hotellet (känner igen bilden och ljuset från internet)...! Men där är det ju, utbrister jag....men tryck på knappen då säger anna....Var F---n sitter stoppknapparna på engelska bussar??? Haha

                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, vart f*n sitter stop knapparna! xD roligt värre! <3

2009-05-10 @ 20:19:51
Postat av: Kattis

HAllå!

Jag har NIX på telefonen så nu ringer dom inte iaf.

Men de som ringer på dörren brukar ju ge sig men denna tossiga killen himlade med ögonen.

Ha en skön måndag!

KRAM

2009-05-11 @ 09:58:30
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0