Livet rullar på....

som vanligt... kattis ville veta hur det gick i onsdags.....jo, det gick skapligt bra måste jag säga det var inte så många gäster så jag är helt nöjd med försäljningen! Har två nya visningar denna vecka....roligt som sjutton man vill bara sälja mer och mer....otroligt vad man kan göra för att hitta kunder....ni skulle bara veta! haha Och anna ja, bilder på kläderna kommer snart...jag har jobbat hela helgen så jag har inte haft tid att pyssla med såna detaljer...ogräset växer ute och dina systrar gillar inte riktigt att behöva hjälpa till där ute om man säger så så din mor har stått på näsan i rabatterna en stund efter jobbet...Igår somnade jag vid tio och sov såååå tott hela natten!

Annars har inte hänt så mycket....i fredags var vi ute några arbetskamrater och avtackade hon som snart går i pension....dottern ville veta vem men om du tänker efter....vem har arbetat längst på min avdelning som jag dessutom arbetar mest med???? Men iallafall så gick vi till byns slott...vilket är mer som en stor villa än herrgård och definitivt inget slott....men oj vilken god mat....Stekt gösfile´....känner fortfarande smaken!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, du jag kommer knappt ihåg några namn från det där bygget ju :P



Föresten, har du kollat upp om elin kan flyga ensam till london från kasttrup??? Jag är nyfiken ju :P



Lycka till med försäljningen! :)

<3

2009-06-01 @ 11:43:20
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, vad kul att ljusförsäljningen gick bra.

Bara att få fler visningar är ju kanonbra.

Nu lägrar en latte och en bit tårta i solen.

KRAM

2009-06-01 @ 12:33:09
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0