Torsdag....och snart lägger vi ännu en vecka till handlingarna...

Ja tiden den går kvckt! Så är det bara, idag står det åter en ledig dag på schemat. Vissa saker bara måste jag...TVÄTTA! I morgonens horoskop....stod det något om att jag skulle springa ärenden....nej! Förresten jo en del ärenden har jag faktiskt men jag skulle kunna göra dem sittande framför datorn haha och umgås med nära och kära det stod det också, ja det kan jag alltid göra!

Och i morse var det vitt på marken....Usch och fy! Ja vissa gillar ju det där vita, kalla och blöta men se det gör inte jag!

Sen har jag kommit fram till en sak....från och med nu ska jag vara glad över vad jag har!...:)


Kommentarer
Postat av: anna

jag vill ha snö :(

2009-11-05 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0