Den största lyckan....

Ja mina vänner det är märkligt egentligen hur livet är...Som ni säkert vet går det mesta upp och ner som värsta lisebergsbanan i mitt liv just nu. I förrgår var jag arg över situationen, igår var ingen bra dag som vissa märkte...men idag känner jag verkligen den lycka som min anna har beskrivit så bra här i min blogg...Den största lyckan är att veta att en annan människa behöver en...I morse när jag vaknade hade två av mina närmaste vänner skickat sms, den ena bjöd in till kaffe...(ja, anna jag vet kaffekärring...haha) och den andra sänkte MIG en tanke och en önskan om en bra dag! När jag låg där i min säng och läste dessa sms kom ett tredje från ytterligare en mycket god vän som inte har det så lätt just nu...men mitt i bedrövelsen hade han sänkt mig en tanke och det är jag tacksam över!

Kommentarer
Postat av: anna

ja jag behövde ju egentligen inte kommentera idag... du gjorde det åt mig ju ;) JÄDRA KAFFE KÄRINGAR!! :D (sån ska jag också bli!) :-P

2009-10-09 @ 01:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0