Fredag är glädjens dag!

Och sammanfattningsvis måste jag väl säga att det har varit det! Jag har jobbat hela dagen, gjort lite goda gärningar som har uppskattats och nu har jag precis ätit en kycklingrulle som dottern bjöd på. Inte illa...Har faktiskt en ledig helg framför mig, vilket känns som evigheter sen sist... Så i morgon är det melodikrysset som gäller! På eftermiddagen ska jag ha ljusvisning hos lindstrand och det brukar bli bra! Sen får vi se vad det blir av resten av dagen...
Glädje ja det kan vara litet eller stort! I morse när jag och min kollega kom in till en boende läg han i sängen och sträckte upp armen till en hälsning när vi kom in...GLÄDJE! Eller lilla tanten som frågade vem det var som kom...det är anneli...jaså, är det den gamla? ( ja, alltså vi är två med det vackra namnet på jobbet och jag har varit där längst, därav den gamla...inget annat!) Ja...det är den gamla...Å, så roligt att DU kommer sa den gamla tanten...GLÄDJE! Min goda gärning har också medfört GLÄDJE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0